19.6.12

VI PÄEV – 12. SEPTEMBER 2011 – PÜHAPÄEV

7:00       helises kell. Öö jäi veidike lühemaks kui oleks võinud, aga siiski algas reisi viimane päev, mille õhtuks pidime koju tagasi jõudma. Aknast välja vaadates päike säras taevas ja tõotas tulla ilus päev. Pakkisime oma asjad kokku ja suundusime sööma. Eelmine kord, kui ma seal lastega olin, siis oli hommikusöök küll väga mitmekesine ja maitsev. Igasugu hõrgutisi, aga nüüd … täielik pettumus. Võrreldes eelmise korraga oli see valik ikka väga kesine. Kõhu ju sai täis ega selles polnud asi, aga lihtsalt milline vahe eelmise korraga ja see oli kõigest aasta tagasi.

Kärdla linnapea ja tulevane Saare maavanem
Harda teeb varahommikul juba tööd

8:30       alustasime sõitu kodu poole.

10:00 – 10:20     tegime peatuse Iklas. Sõit oli kulgenud ilma vahejuhtumisteta. Nüüd oli aega ennast natuke sirutada. Kuna olime nii hästi jõudnud, siis lootsime isegi, et jõuame plaanitust varasema praami peale. Pidime veel saarlased Virtsu viima. Nad juba üritasid ka endale bussi natuke ette poole vastu kutsuda, et me ei peaks oma teelt kõrvalepõiget tegema, aga see vangerdus ei kandnud vilja. Pärnus panime Aike maha ja siis sõitsimegi kohe Virtsu. Lootus varasemale praamile jõuda, polnud veel kustunud.

12:00     olimegi Virtsus. Kiire mahalaadimine, hüvastijätt ja teele ja meil jäi veelgi aega üle.

13:15     olime juba Haapsalus ja saime pool tundi Rimis sisseoste sooritada. Polegi ju eriti nagu poodi saanud. Mõned käisid end Hesburgeris kostitamas ja kõhtu täitmas.

13:55     istusime uuesti bussi ja sõitsime sadamasse. Jõudsimegi varasemale praamile kui plaanitud. Väga hea! Nii siis olimegi juba kell 15:30 Kärdlas Pritsmaja parklas. Tagasi kodus!

Mis moodi seda reisi iseloomustada. Mulle meeldis väga, aga see oli kõikidest minu eelnevatest reisides väga erinev. Esiteks oli vahelduseks super hea tunne olla lihtsalt reisija rollis. Viimasel ajal olen ma kogu aeg saba ja karvadega vastutav olnud ja kogu aeg pidanud peanuppe lugema. Nii hea oli bussist välja minna, nii et ei pidanud kedagi üle lugema. Bussi minnes vaatasid et naabrinna olemas oleks ja kõik. Ma üldse ei kadestanud Reeta, kes pidi kõike organiseerima. Ta oli seda teinud väga hästi ja programm oli kokku pandud huvitavalt.
Teiseks sai selle reisi käigus külastatud selliseid kohti, mida turist ei näe. See oli väga huvitav.
Kolmandaks oli väga tore tutvuda hiidlastega, kelledest oled palju kuulnud, aga pole olnud au isiklikult kohtuda. See oli ausalt öelda ka väga silmaringi avardav. Ise ajad ikka päevast päeva oma asja ja ei teagi paljut, mis veel kodusaarel toimub.

Aitäh korraldajale ja toredatele reisikaaslastele, kes need kuus päeva meeldejäävaks muutsid!